Домашні поради

Чому “Жовті” статті набагато більш популярні “звичайних”?

Останнім часом у стрічці епізодично з’являються статті авторів, які умовно можна об’єднати під одним заголовком ” світ несправедливий!”. У статтях як правило пишуть про те, що, мовляв, чому у Пупкіна з його конспірологією тисячі коментів і переглядів, а у мене, такого розумного і красивого, взагалі нічого або мало. Насправді ніякої Дзен або підступи адмінів тут ні до чого.

Все набагато простіше, і цілком легко пояснюється. Розповім по пунктах. 1.

Бредовий заголовок приваблює всіх. Якщо ви пишете статтю, де на обличчі вказано ” Лохнеське чудовисько було агентом КДБ!”, то як би це маячно не звучало – це дасть відгук. Перший відгук буде від тих, хто вірить в те, що КДБ контролювало всю планету, другий – у любителів легенд про динозаврів, і третій відгук від тих, хто взагалі не цільова група, а саме – скептики і борці за чистоту вмісту.

Так, це парадокс, але величезну частину популярності статей такого плану дають люди, які хотіли б бачити їх менше, шляхом створення кумулятивного ефекту прочитань. 2. Середня людина любить їсти м’ясо, дивитися м’ясо і встромляти м’ясо в м’ясо.

До відомого анекдоту я додав тільки слово”середня людина”. Тому смажені теми, як і смажене м’ясо, знаходить відгук в масі, яка в-основному складається з “середніх” людей. Навряд чи більшості цікаві якісь моменти, пов’язані з тонкощами якоїсь справи, або з фактами з якоїсь специфічної області.

Народу потрібні хліб і розваги – формула з Стародавнього Риму досі працює. У кратце-мордобій, дупи та інші види “м’яса” зайдуть на ура. А всі ці ваші красиві вишивки та інші макіяжі нафіг не потрібні 99% громадян.

З цим пов’язана Популярність “попкорн-фільмів”. Думати? Що ви! Яке думати? Думаю я тоді, коли сплю на роботі, про те, як піду додому :)3. Убогі приваблюють.

Статті, де людина ниє, як йому погано, як він їсть їжу з світлофора або збирає купони, або ще як-небудь веде навколомаргінальний спосіб життя – це гаряче для 99% населення, яке по суті, з різними варіаціями, веде подібний спосіб життя. Але є один момент-визнати собі, що ти невдаха, і прочитати про такого ж невдахи і подумати “та він ваще лошара, я то не такий” – Це небо і земля. Навіть не земля, або не небо, а галактика Андромеда і ядро Землі :))тому і набіжать в статтю про митарства (швидше за все придумані) якогось бідолахи, і почнуть ділитися своїм баченням на те, “як треба”.
У зв’язку з вищевказаним, очікувати, що ваші “вилизані” статті, які ви вважаєте “корисними”, будуть популярні – безглуздо. Якщо потрібен успіх-веди себе подрянней (с) Дискотека Аварія. Бо Калі-Юга, чекай чергового морального піднесення людства 🙂

Related posts

Leave a Comment